Inget fel med pedofil kärlek!

Det är tröttsamt bortom beskrivning att hetsjakten på oss pedosexuella och vår kärlek och våra fantasier är så fullkomligt extrem och onyanserad.

Många av oss som har läggningen vet att det vi känner för barn är äkta och ärligt. Vi känner en väldigt stark kärlek till barnen och ofta skulle jag tippa på att barnen är de som både betyder mest för oss i livet samt att de är de enda vi verkligen kan hålla av och lita på.

När jag själv mår dåligt – vilket jag ofta gör på grund av allt hat runt oss – så är det barn jag tänker på. Antingen så sjunker jag in i mig själv och mina känslor, eller så gör jag som nu; försöker att manifestera att måttet är rågat…!

Varför ska vi behöva utsättas för allt elände, för att folk är så ignoranta och intoleranta?
Var finns vår möjlighet till rättvisa?

Jag tror inte vi har några rättigheter alls. Bara ”skyldigheter”. Att inte röra barnen, att inte göra saker som är olagliga. T ex att titta på bilder, osv.
Om folk runt oss kände till vår läggning skulle vi aldrig få vara nära ”deras” barn.

Vuxna ser barnen som ägodelar!
Detta innebär att de har snöat in totalt på att bevaka barnen och vuxna runt dem så det inte sker nåt ”olämpligt”. Dvs sexuellt.
Idag handlar övergrepp mot barn nästan bara om ”sex”.
Men allt det som barnen annars utsätts för i både vardagliga situationer där de tvingas ”lyda” och annan misshandel än av sexuell art, förbises. Verkar det som!
Att barn far illa av att bli misshandlade på olika sätt råder det inte så stora tvivel om. Men att de intrinsikalt skulle fara illa av en ömsesidig sexuell situation med en vuxen, finns det inte ens bevis för!
Förutom att i dagens hysteriska samhälle så GÖRS det sexuella till något skadligt, vare sig det var det från början eller inte. Man TVINGAR barnen att bli offer och förövaren ska ”sättas dit” så hårt det går. ”Så han inte ger sig på andra barn”.

Men vuxna idioter som skriker på barn, saknar tålamod, slår barn, tilltalar dem utan respekt, m.m., m.m., görs det inget åt, minsann!

När det handlar om pedofili så är det kärlek i grunden. Dessvärre så kan mycket gå snett för oss pedofiler när vi närmar oss eller umgås med barn, eftersom vi måste vara så försiktiga. Smyga. Många av oss känner en extrem oro redan innan vi kommit nära, kanske trots att vi redan känner barnet och barnet känner oss. Och oavsett om vi inte ens tänker ”göra något”, utan bara vara med barnet.
Det finns också vuxna som är rädda för att vara nära eller närgången med sina barn eftersom pedofilstigmat är så enormt. De är rädda att åka dit, om någon moralkärring skulle göra en anmälan. Detta har blivit alltmer vanligt!

Varför ska vi låta dessa idioter vinna? Varför ska vi behöva överge vår kärlek till barnen för att det finns galningar som inte bryr sig om annat än att förfölja, förtala och hata?
VARFÖR ska barnen behöva LIDA??? För det gör de oundvikligen av all irrationalitet.
Pedofiler och barn är tillsammans de största förlorarna – och gärningsmännen är otvetydigt alla de vuxna som gör livet surt för oss!

Men likväl får vi höra från t ex folk som anser sig vara i sanning liberala, att det vi kan göra, vi pedosexuella, för att slippa förföljelse och problem, är att ”hålla oss i skinnet”. Att ”inte begå brott”, eller skapa hysteri.

Personligen vet jag snart inte själv hur många misstag jag gjort, eftersom jag dels saknar taktkänsla och har en enorm otur. Jag skulle ha avsevärt mindre problem i ett mer tolerant samhälle.
Vi kan ju inte ens få hjälp för eventuella andra beteendestörningar!
Det är inte att rekommendera att en pedofil ”söker hjälp”, även om det han/hon söker hjälp för inte har med läggningen att göra.
Vi kan helt enkelt inte tala om vår läggning och räkna med att de ska ha förbiseende med den. De kommer vilja hjärntvätta oss eftersom många ser läggningen som roten till det onda, trots att det inte finns några som helst belägg för att resonera så!

Jag vill se kärleken triumfera, men så som människan uppenbarligen beter sig, så känns det tröstlöst att hoppas på att bl a pedofili nånsin skulle bli tillåtet. Men det är ändå lätt för dem att svära på att de ”värnar om barnen – deras ägodelar”.

Jag svär på att vi pedofiler värnar om barnen mer – och på rätt sätt!

Pedosexuella – de sista barnälskarna.

Det här inlägget postades i Barnkärlek, Pedofili, Pedosexualitet. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Inget fel med pedofil kärlek!

  1. PB skriver:

    Yes child love for the win.

    • Alice-Dagen 365 skriver:

      Hear, hear…

      Lust att hjälpa till med saker att skriva om?

      Jag har en del saker, men jag är så full av ilska att jag har svårt att formulera mig på ett kreativt sätt.
      Även om jag ibland vill bokstavligen krossa motståndarna genom att ta till nävarna…

  2. PB skriver:

    Im not a good writer but i could recommend an Russian blog to you,
    you can use google translate for the translation needs

    • Alice-Dagen 365 skriver:

      Tack för länken. Jag tog dock bort den eftersom jag är tveksam ifall den sidan är laglig här i Sverige… Synd också att den verkar mer romantiserande än direkt politisk. Jag finner ingen större vits med att bara lägga upp ”sexiga bilder” eller kontroversiella bilder som kan väcka anstöt hos de flesta.
      Jag ser hellre att vi får kreativa diskussioner som ska orsaka omvälvningar i samhället.

      Vad gäller våra förmågor att skriva så antar jag att de flesta av oss åtminstone kan uttrycka våra känslor och våra åsikter.
      Det är viktigare att vi får fram och ut dem än att vi sitter och tiger. Det är verkligen inte läge för det. Att bara tacka och ta emot all skit som riktas åt oss.

      Jag ska fundera på att göra ett till inlägg snart, som handlar om medias häxjakt mot oss. Och bryta ner några myter och lögner, osv. Jag vill få fart på debatten…!

Kommentera

